22.6.11

...I tell stories to the world.

Tadaa, upo uusi blogi! (Seuraa blogiani Bloglovinin avulla)

Ulkoasu on mulle tärkee blogissa, tästä nyt tuli mitä tuli ja kauheinta on musta se kun lataan mun blogin sivua niin ennen kukka taustakuvaa siinä on joku kamala pinkki "pohjaväri"...Oon huono tän bloggerin kanssa, joten veikkaan, ettei tämä ulkoasu tule pysymään kauaa.

Tämä "In my dreams" -blogi ei siis olekaan ensimmäinen blogini..Taisin aloittaa ensimmäiset bloggailut vuonna 2008, kun päätin lähtöä vaihto-oppilaaksi. Eka blogi siis käsitteli Kanadaa ja se oli enkuks. Seuraavat blogini käsittelikin Ranskaan (johon lopulta siis päädyin vaihtariksi) ja edelleen virallinen Ranska vuoden blogi löytyy täältä. Selailen sitä silloin tällöin, ja tuntuu hirveen tuhruiselta ja suomen kieltä ainakin raiskattiin ja kunnolla..Mutta ihania muistoja, kumpa vain olisi ollut aikaa kirjoittaa enemmän.

Noniin, eli koska tä on mun uuden blogin eka postaus niin kai mun täytyy nopeesti esittäytyäkin! Olen siis Nicole, asun Ylöjärvellä tässä Tampereen kupeessa. Oon lukiossa (TYK) ja nyt syksyllä siis ois tarkoitus aloittaa abeilu. Matkustaminen ja kielet (tai no, ranska..) on mun suuria rakkauden kohteita. Samaan listaan vois myös lisätä mm teatteirn ja kaikenlaiset ex-temporee jutut ja seikkailut.Musta tuntuu, et elän vaan silloin kun teen jotain spontaania ja kokeilen omia rajoja. Ah. Vaikka se, että nyt ottaisin matkan jonnekin vaikka vaan yhdeks yöks ois musta jotenkin tosi siistii ja jännää :P



Oon aika aktiivinen tyyppi ja kaikenlaista on tullut harrastettua. Oon toiminu eri nuorisojärjestöissä ja muita harrastuksia on ollut ratsastus, tanssi ja teatteri, joista tosin teatteri on ainoo johon oon enää pystyny sitoutumaan mun vaihto vuoden jälkeen, koska matkustan niin paljon ja töitäkin pitää tehdä..

No tämä blogi sitten...nyt kun ei ole vaihtovuotta mistä kertoa, niin miksi päätin aloittaa kirjoittaa blogia? No oon aina pienestä pitäen tykänny kirjoittaa (päiväkirjamerkintöjä yms..) ja luen aika paljon nykyään muiden blogeja ja nyt kun kesälomalla on enemmän vapaa-aikaa niin jotenkin oman blogin aloittaminen tuntu luontevalta.
Päätin, ettei tällä blogilla ole mitään tiettyä aihetta, mutta aika paljon tulee kertoo mun elämästä ja mun unelmista. Yritän postata aika kattaviakin kuvauksia eri matkakohteista (ainakin Rooma ja Lontoo, jotka on koettu nyt alle vuoden aikana), ja kai tänne tulee juttua ruuasta, vaatteista, Ranskasta ja vähän kaikesta mitä mieleen juolahtaa :) Ja kirjotan tätä aluks varmaan myös ranskaksikin. (Kauhee yritys olla kaksikielinen jeee.) Jeps tästä se alkaa :)

Je vais écrire quelque chose en francais aussi. Donc pendant ces vacances d'été j'ai eu l'idée de créer un blog. J'ai déjà eu des blogs avant, sur mon année scolaire en France en 2009, par exemple. Mais cette fois-ci mon blog ne sera pas sur ma vie en France mais sur ma vie en général. Je vais sûrement parler de mes rêves, des voyages, de la bouffe (très important pour moi !! ), des vêtements etc...Donc un peu de tout et de n'importe quoi :)
Bon, je me présente brièvement:
Je m'appelle Nicole et je viens de Finlande. J'habite dans une petite ville qui s'appelle Ylöjärvi. Cette ville est située à 15kms de Tampere qui est la 2ème / 3ème grande ville de la Finlande. J'ai bientôt 19 ans et en août je vais en terminale (et non, j'ai pas redoublé, c'est juste qu'en Finlande on va au lycée un an plus tard qu'en France et puis j'ai aussi "perdu" un an à cause de mon année en France...) Donc ouiii j'aurai presque 20 ans quand j'aurai (enfin!) mon bac !
Alors comment suis-je ? Et bien, je suis une fille très passionnée, j'adore voyager et découvrir! C'est comme un drogue pour moi...Je passe beaucoup de temps à rêver et à chercher des vols sur internet (lol) et et et j'adore faire des aventures...:) Je vis pour ca...J'aime aussi danser, faire du cheval et jouer au théâtre. Mais malheureusement j'ai dû arrêter le cheval et la danse après mon retour en Finlande... ca me rend un peu triste  (Surtout parce qu'en France j'avais le meilleur groupe de danse qu'il puisse exister!!) Ah la nostalgie !
Bon, ca serait tout pour l'instant...j'espère que quelques Francais commenceraient à lire ce blog car ca me ferait super plaisir d'écrire en francais :)

Kuva weheartit.com

No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :