24.6.11

...I'm going to indulge myself a bit...


Hemmottelu postaus!! Näin juhannusviikonlopun (ja kolmen vapaapäivän) kunniaksi päätin vähän hemmotella itseäni koti konstein. Ihan hyvä kun nä blogin ekat postaukset vaikuttaa hirveen pinnallisilta, varotin kyllä että aiheet saattaa vaihtua ihan laidasta laitaan, joten eiköhän seuraavalla kerralla tule jotain järkevämpääkin postausta (toivottavasti).

Suunnitelmana siis seuraava:

Sauna+jalkakylpy+rasvaus
-Jalkakylpyyn laitoin tuota Oriflamen FeetUp -tuotetta. Se oli upouusi ja ihan toimivalta vaikutti!
-Kylvyn jälkeen rasvasin jalat Scholl:n jalkarasvalla. Se on älyttömän hyvää, poistaa ihmeen lailla kovettumat! Se on moussemaista ja mun ehdoton lemppari, mummin hyvä löytö :)


Kokovartalokuorinta+rasvaus
-The Body Shop:n kuorintavoide, papayaa. Ihanaa!!
-The Body Shop:n vartalorasva, papayaa myös. Ihanan pehmeä koostumus, ehdoton lemppari! Gotta love The Body Shop...

Olihan tuo oiken mukavan rentouttava alku pidennetylle viikonlopulle! Nyt ainakin hetken tuntuu siltä, että sain iha uutta puhtia ja tuun jaksaan paremmin kaksi vikaa viikkoa töissä. Sen jälkeen edessä häämöttääkin oikea LOMA Ranskassa. Se tulee oleen kuukauden mittainen täydellinen rentoutuminen irti arjesta! 


Ce week-end c'est la fête de la Saint-Jean (Juhannus en finnois) et c'est une des plus grandes fêtes de l'année en Finlande ! En fait on fête le fait que le soleil ne se couche pas et c'est donc la plus longue journée de tout l'été. (Si ne vous saviez pas, le soleil ne se couche quasiment pas pendant l'été en Finlande...) 
Donc grâce à cette fête je vais pas au travail demain et j'aurais un week-end de trois jours ! Quel bonheur ! Alors, j'ai voulu me gâter un peu : j'ai decidé d'aller au sauna, de prendre un bain au pieds et de faire un gommage corporel...En haut vous pouvez voir les produits que j'ai utilisés si ca vous intéresse, The Body Shop c'est une de mes marques préférée ;) (C'est un peu comme Yves Rocher en France...mais mieux :D )
Et le résultat après tout ces soins ?! Et bien, je me sens beaucoup mieux :) Ca a été une vraie détente, surtout la petite pause au sauna m'a fait du bien. Et pour les gens qui sont jamais allés dans un sauna : allez-y si jamais vous avez l'occassion d'essayer car c'est vraiment super! Je sais que ca peut paraître très bizarre au début l'idée d'aller dans une "petite chambre" où la temperature monte jusqu'à 100 degrès mais après vous aller vous sentir beaucoup mieux et votre peau devient toute douce...de la magie ? Je ne pense pas...

Allez, maintenant je vais profiter de mon week-end prolongé à fond et puis il me reste que 2 semaines au travail et après je pars pour la France...pour les VRAIES vacances d'été !! Hâte, hâte, hâte !!
Kuva weheartit.com



No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :