9.7.11

...I fly far away...

Noniin, nyt vielä vika postaus ennen kuin lähden pois kotoa. Nyt on siis kohta lähtö Vantaalle, jossa olen sitten yötäkin kun lento on klo 6.55 sunnuntaina. Tä viikko on ollut yhtä häslinkiä ja kiirettä, oon yrittänyt saada kaiken nopeesti valmiiks ja varmaan siinä oonkin onnistunut heh. Seuraavan kerran kun sitten palaan niin kämppä odottaa jo valmiina uutta lukuvuotta varten..ai ai. En oo pitkiin aikoihin kärsinyt näin kovasta matkakuumeesta, en vaan voi sille mitään, että neljän viikon loma Ranskassa kuulostaa mun mieleeni niin houkuttelevalta...Nyt on siis laukku pakattu and I'm ready to go!


P.S. Huomenna on vielä luvassa kiva inspispostaus siitä, mitä mun kesä Ranskassa tulee sisältään pääpiirteittäin. Ajotin sen huomiseks, koska en silloin pääse luonnollisestikaan koneelle.


Bon, je vais écrire quelque chose vite fait avant mon départ pour la France. Je vais bientôt partir de chez moi et je vais passer la nuit prochaine pas loin de l'aeroport parce que j'ai mon vol à 6h55 dimanche matin. Cette semaine a été très stressante pour moi, j'ai dû préparer plein de trucs pour mon voyage et aussi pour la rentrée parce que quand je reviendrai en août je rattaquerai les cours presque directe. Mais maintenant c'est place aux vacances (j'ai fini le boulot hier) et bientôt je serai dans mon pays préféré <3 Ma valise est faite et je suis prête pour partir ! 

Kuva weheartit.com

far, far away...

2 comments:

  1. Pidä hauskaa Ranskassa! :)

    ReplyDelete
  2. Hei en oo ollu bloggerissa mun lähdön jälkeen, mutta kiitos oon kyllä pitäny hauskaa täällä :P

    ReplyDelete

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :