9.10.11

...Crazy Days

Lisää pientä sisustuspostausta...Eli ensin oli 3+1 ja nyt Hullut päivät. Jo pelkkä Hullujen päivien esite oli aika mielenkiintoinen ja lupaava, ja en voi sanoa olleeni pettynyt kun menin Stockalle. Keskiviikkona mukaan tarttui Casa Stockmannin ihana astiasto, jollaista olen etsinyt kauan! En tiedä onko mussa jotain vikaa, kun Arabian ja Iittalan mallistot ei täysin nappaa muhun, ne on jotenkin liian "kulmikkaita" tai niissä on jotain "liikaa". Halusin jotain erittäin simppeliä ja vähän pyöreän muotoista. Casa Stockmannin astiasto on ennenkin pyörinyt mielessä, mutta Hulluilla päivillä tuli se fiilis, että ne on saatava. Aivan kuin mulle tehdyt! Ostin 6kpl isoja lautasia ja 6kpl syviä lautasia. Koskakohan näitä pääsisi oikeasti testaamaan?



 Ja perjantaina hankin tällaiset ihanat käsipyyhkeet Vila Stockmannilta. Näitä olin jo todella kauan hypistellyt Stockalla ja mun onneksi ne olivat päätyneet Hullujen päivien kuvastoon. Pakkohan ne oli mennä hakemaan! Värien valinta oli tosin hankala, mietin eka pelkkää valkoista, mutta ruskeakin kiinnosti ja molemmilla oli omat vahvuutensa mun mielestä. Kompromissina tietenkin ostin molempia kaksi. Enkä kadu yhtään (ainakaan vielä). Rakastan tota kuviointia yli kaiken! Mun tyyli on vähän tällainen romanttinen ja "vanhanaikainen" ja se näkyy hyvin näissä pyyhe valinnoissa! Mutta mitäs sitten, ei sellaset ultrakulmikkaat, modernit ja suoralinjaset jutut vaan usein säväytä. Mä pidän sellasta tyyliä usein liian "kylmänä". Mutta toisaalta, kaikki riippuu kokonaisuudesta, ei parista yksityiskohdasta!


No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :