6.11.11

...The more you eat, the less you study.

Tässä on ollut koeviikko meneillään ja oon vaan koko ajan halunnut, että tä ois ohi jo. Koeviikot sekottaa ihan liikaa tavallisen arjen rytmiä. Oon tylsistynyt kokonaan, eikä mulle ole tapahtunut mitään mistä kertoa. Paitsi se, että oon syönyt ihan hirveesti ja myöskin epäterveellisesti tän viikon ajan. Mikä muhun aina menee koeviikoilla, kun pitää koko ajan herkutella? Oon litkinyt teetä ja glögiä myös hirveät määrät. Ja oon innostunut leipoon, kuten aina koeviikolla. No, ensi viikolla taas arki koittaa, oon melkein iloinen. Mua muuten vähän nauratti, kun tajusin että tä postaus on oikeasti jotain "söin omenan" -tasoa. Koittakaa kestää ;)



Tämän vuoden ensimmäiset glögit!

Mun uus herkku: Activian hedelmäjugurtti. Namnam! 


Leivoin vähän mokkapaloja...




Jääteloä mansikkahillon ja mansikkadominoiden kera. Nam!

C'est ma semaine d'examen et mon seul souhait c'est que ca soit fini. Je n'aime pas mes semaines d'examen, ca change trop le rythme auquel j'ai été habituée. En fait je n'ai pas de cours normaux, par exemple cette semaine j'ai du aller à l'école seulement pour passer des examens donc chaque jour j'ai du passé qu'une heure maximum au lycée (vu que je fais mes examens super vite à chaque fois, je ne comprends pas pourquoi je suis tellement pressée...) Et après je rentre chez moi pour réviser mais bon je ne peux pas réviser toute la journée quand même sinon ma tête va exploser...Alors qu'est-ce que j'ai fait ? J'ai mangé !! C'est toujours comme ca, quand j'ai ma semaine d'examen je mange énormément...J'ai même fait des gâteaux moi-même :) En tout cas j'ai envie de dire vivement la semaine prochaine et que je puisse reprendre le rythme normal. J'ai besoin de ca. Et en fait ca me fait rigoler, le niveau de cet article est très bas...genre "j'ai mangé une pomme" :) Bon, essayez de me comprendre !

3 comments:

  1. hehe hauska kuulla :D

    http://fashionbeautymylife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Yummy :) Great post
    xx
    http://joanne-beautifuladdiction.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :