25.11.11

...My room no1

Halusin tehdä pienimuotoista postausta mun huoneestani. Tästä ei tuu samaan mitään hyvää kokonaiskuvaa mun huoneesta, kuvailin vain muutamia mun lempiyksityiskohtia. Ja sisustuksesta voin sanoa sen verran, että mun huoneen päävärit on punainen, valkoinen, beige, kulta. 1800-luku on inpsiroinut mua paljon ja se näkyy mm. tapetinvalinnassa. Muutenkin huoneen henki on naisellisen ja romanttinen.












Je voulais faire un petit article sur ma chambre. J'ai juste photographié quelques détails de ma chambre que j'aime bien. Et au niveau de la décoration je peux dire que les couleures "principales" dans ma chambre sont rouge, beige, blanc et or. C'est moi qui ai fait toute la décoration et je me suis inspirée de XIXème siècle. Je trouve que le style de ma chambre est très féminin et romantique à la fois. 

2 comments:

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :