19.11.11

...Photo Session no5

Viime postaus oli siis vain alkumakua meidän kuvaussessiosta. Tässä lisää. Kuten näkyy, olimme erittäin viehättävässä luontomaisemissa kuvaamassa, tuolla olis voinut viettää aikaa muutakin kuin kuvausmielessä. Toi vika kuva on yksi mun lemppareista, vaikken yleensä tykkääkään noin lähikuvista.

Et voilà, encore des photos ! Comme vous voyez, l'endroit où on était allés pour prendre des photos est vraiment chouette. J'adore être près de la nature où tout est calme...





14 comments:

  1. Beautiful photos...You look so nice!I love your eyes;):)

    ReplyDelete
  2. Oi kuinka nättejä kuvia (: Mulla tulee muuten mieleen susta se kuorosodan juontaja Kristiina Komulainen, mee kattoon ootte saman näkösiä! :D

    ReplyDelete
  3. Kiitti hurjasti :) Meenkin heti kattoon, muistan vaan että se oli NRJn juontaja joskus aikoinaan :D

    ReplyDelete
  4. Aijaa :D Noh, ootko samaa mieltä? :P

    ReplyDelete
  5. Noh kieltämättä meissä on jotain samaa! Ainakin kun tietystä kuvakulmasta ottaa kuvan :P Silti aika jännä, kun oot eka joka mua vertaa Kristiinaan. Yleensä mua verrataan vaan Kirsten Dunstiin :D

    ReplyDelete
  6. Nojoo, oot kieltämättä senkin näkönen! :D

    ReplyDelete
  7. olalala vraiment charmante ces photos, mon coeur fait boum, les plus beaux yeux sur terre.

    ReplyDelete
  8. ps c'est emmanuel

    ReplyDelete
  9. Ihania kuvia! Oot tosi nätti c: Millä kameralla nää on otettu?

    ReplyDelete
  10. Tota noin...en itse tosiaan oo ton kameran omistaja, vaan mulla oli kuvaaja oiskohan se ollut sitten Nikon D3 jotain? Joka tapauksessa kyseessä on sellaset varusteet joihin mulla ei ois ikinä ite varaa :D

    ReplyDelete

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :