26.12.11

...Christmas presents

Tänä vuonna en odottanut suuria lahjoja, mutta paketteja sainkin enemmän kuin osasin odottaa ja vieläpä aika nappilahjoja tulikin! Olin ihan yllättynyt, tuntuu että ihmisethän tietää mua paremmin mitä tarvitsen. Upeaa. Rahaa tuli jonkin verran, tosin yritän nyt säästellä kun tuohon järkkäriin upposi niin monta satasta, mutta oon tässä joulun alla lipsunut vähän kun on tehnyt mieli ostella kaikkea, tammikuussa taas alkaa kyllä kunnon säästökuuri! Kuvailin pari huippulahjaa ja tässä sitä sitten olisi:


Lumoavan Adelen levy. En ikinä itse osta musiikkia, mutta poikaystävä yllätti ja oli hankkinut mulle tämän. Oon kuunnellut tätä päivät pitkät ja nytkin se soi tossa vieressä. Ihana lahja :)

Un album d'Adele. J'adore sa musique mais je n'achète jamais de disques donc j'étais très étonnée quand mon chéri m'en a offert un. Et maintenant je n'ai fait qu'écouter cet album et je l'adore je l'adore je l'adore ! C'était un très bon cadeau :) 


Ja toinen aivan huippu lahja tulee vanhemmilta. Tällainen iso, tilava, monikäyttöinen korulaatikko. Oon ihan fiiliksissä tästä, jo viime vuonna kun kaverit osti mulle korvakorutelineen olin ihan ihmeissäni ja niin oon taaskin. Ei mulle ikinä itselleni tulisi mieleen hankkia tällaista, vaikkei mitään osuvampaa ja järkevämpää mulle korujen suurkuluttajalle voisi hankkiakaan! Tai ehkä äitillä on sitten vain mennyt hermot, kun mun korut ei oo ikinä missään järkevässä järjestyksessä haha...

Un autre bon cadeau vient de la part de mes parents. Une boîte à bijoux. Une énorme boîte à bijoux !! L'année dernière mes copines m'ont offert un "support à boucle d'oreilles" (je ne sais pas comment appeler ca en francais) et enfin j'ai pu ranger mes boucles doreilles ! Et cette année mes parents m'offrent une boîte à bijoux ! J'en avait vraiment besoin, mais ce qui est marrant c'est que ca ne me viendrait jamais à l'esprit de m'acheter un truc utile comme ca! Heureusement que mes amis et mes parents me connaissent bien ;)


Mummilta saa aina kaikkea hyödyllistä. Nyt tuli lisää Fiskarsin tarvikkeita kotikäyttöön. Hetkeksi joutuvat vielä kaappiin, mutta onneksi pääsevät jo oikeasti käyttöön ensi vuonna, kun kotoa pois muutto alkaa tulla ajankohtaiseksi!

Ma grand-mère achète toujours des choses utiles. Cette fois elle m'a offert des outils pour la cuisine. Elle m'en avait offert avant aussi et ils viennent toujours de la même marque Finlandaise "Fiskars". J'ai hâte de pouvoir les utiliser, vivement que j'aie mon appartement à moi :)


Ja vielä yksi ylisöpö lahja taas vanhemmilta. Tällainen suklaafonduesetti, sormet syyhyää jo ja tekis mieli alkaa sulatella suklaata ja dippailla sinne vaikka mansikoita. Sopii tunnelmallisiin koti-iltoihin kavereiden tai oman kullan kanssa!

Et encore un joli cadeau de mes parents : un set à fondue au chocolat ! J'ai déjà trop trop envie de l'utiliser...Je n'ai jamais essayé une fondue au chocolat donc ca me fera une nouvelle expérience.

4 comments:

  1. toi suklaafondue juttu on ylisöpö! on itekin halunnu semmost jo pitkään mut ei tullu tänä vuonna mieleen pistää toivelistaan. Mut ne korviket mistä kysyit on varmaan glitteristä. en oo ihan varma :D

    ReplyDelete
  2. Se on kyl ihana :D Mä en toivonut tänä jouluna mitään, niin olin tosi positiivisesti yllättynyt kun tollanen tuli paketista esiin :) Okei, pitää mennä käymää Glitterissä jos sieltä löytyis :)

    ReplyDelete
  3. L'album d'Adèle est vraiment génial! Je l'aime beaucoup!

    J'espère que tu as passé de bonnes fêtes, à une prochaine fois, peut être lors d'un bal à St Bo :)

    Bisous.
    Fiona.

    ReplyDelete
  4. Oui moi aussi j'aime beaucoup son album et surtout sa voix qui est magnifique !! Moi j'ai passé de bonne fêtes, j'ai eu que quelques jours de libre et sinon je n'ai fait que travailler. J'espère que tu profites bien de tes vacances! Et oui on se verra surement au printemps, peut-être à St Bo, on verra ;) Bisous :)

    ReplyDelete

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :