29.12.11

...Shopping, shopping part1

Nyt on sitten viime päivät harrastettu ahkerasti aleshoppailua. Ensin tuntui, ettei mistään löytynyt mitään, mutta kun suostuin äidin kanssa lähtemään kodin viereiseen kauppakeskus Eloon löysinkin taas vähän liikaa ostettavaa...En tajua miten sieltä välillä tekee enemmän löytöjä kuin Tampereelta! Joka tapauksessa mukaan lähti niin koruja kuin vaatteitakin. Tänään menin myös vapaapäivän kunniaksi (kun siis vasta iltapäivällä hoksasin, että mulla oli sellainen, olin meinaan koko päivän ollut siinä uskossa, että mulla on töitä) Tampereelle kiertelemään kauppoja. Parin ihanuuden kohdalla en voinut vastustaa kiusausta ja edellisen yön yövuoro töissä sai minut vakuuttumaan, että itsensä hemmottelu olisi kyllä paikallaan. Tässä ensiksi asua, jossa kiertelin putiikkeja:


Kaikki vaatteet oli aika uutukaisia, huivin ostin eilen Lindexlitä ja paidan Aleksi13:sta ruotsalaisen Rut m.fl:n mallistosta. Housut olin hankkinut jo pari viikkoa sitten H&M:stä. En oo tosin vieläkään oikein päättänyt otanko ne arkikäyttöön vai joutavatko työhousuiksi...Punainen vyö on muistaakseni mummin vaatekaapista ja se on aivan ihana ja sillä saa helposti vähän lisää särmää asuun kuin asuun.

Sitten mennäänkin seuraaviin ostoksiin, joita voin kutsua kunnon löydöiksi. Olin aivan hurmioissani kun löysin tämän ihanan karvalaukun. Mulla ei ole harmaata laukkua ennestään ja kaiken lisäksi en ole vieläkään päässyt tästä turkismuodista yli. Mulle ainakin ihan nappi ostos, joka sopii niin kouluun, matkoille kuin kaupungillekin.



Ja toinen laukku on myös vienyt mun sydämeni. Aivan ihana viininpunainen clutch kultaisella lukolla. Nyt kelpaa mennä baariin tanssahtelemaan uuden laukun kanssa ;) En malta odottaa, että pääsen yhdistelemään tätä eri asujen ja asusteiden kanssa, kyllä tämä voittaa perusmustan clutchin mennen tullen, ainakin minun mielestäni!



Molemmat laukut ovat siis KappAhlista. Sekin aikamoinen yllätys, kun en sieltä mielestäni koskaan mitään löydä. Mutta nyt kävi tuuri, sillä laukkuja ei ollut myynnissä edes Tampereella. Seuraavassa postauksessa keskityn sitten enemmän mun koruostoksiini ;)

2 comments:

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :