30.12.11

...Shopping, shopping part2

Ihanaa, nyt päästään mun suurimman intohimoni eli korujen esittelyyn. Kaikki jotka tuntevat mut edes vähän paremmin tietävät, että mulla on pienimuotoinen pakkomielle koruihin, erityisesti korvakoruihin. Ja jos korvakorut ja sana alennus ovat  liitettynä toisiinsa, tulee himosta vielä astetta suurempi. Koskikeskuksen Ginassa oli niin hyvä koruvalikoima -50% että en meinannut saada itseäni pois korutelineiden luota! Yritin kuitenkin pitää ostokseni maltillisina ja sallin itseni ostaa yhdet upeat korvikset. Siellä oli aivan upeita korviksia kultaisen ja vihreän yhdistelminä ja niitä siellä sitten hipistelin. Lopulta päädyin alla olevaan yksilöön. Oikea hinta olisi ollut 14,95€ että kyllä tuo alennus tuli ihan tarpeeseen! Nämä ovat kieltämättä erittäin isot ja huomiota herättävät, mutta juurikin se oikea ostos minulle!


Seppälästä löysin sirot, klassisen malliset pisarakorvakorut:


Olen ihastellut viime aikoina erinäisiä keishatyylisiä koruja siitä lähtien kun näin Dolce&Gabbanan keisha-kaulakorun. Tyylistä inspiroituneena nämä korvakorut sopivat hyvin tämänhetkiseen makuuni. Mun mielestäni näissä korviksissa on paljon samaa fiilistä kuin tuossa D&G:n upeassa korussakin, vaikkei nyt identtisiä olekaan. Ja koska en koskaan hankkinut niitä sulkakorviksia, saavat tupsut sitten ajaa sulkien asemaa ;)


Löysin myös kivan kännykkäkorun ja ilmeisesti sekin oli pakko sitten ottaa mukaan:


Kukkafanina hankin myös uuden viininpunaisen kukkasen koristamaan vaatteita taikka hiuksia. Kuvassa mukana yksi joululahjoista, jota ei ollutkaan vielä esitelty. Äiti oli ostanut mulle jotkut ihmeelliset olohousut, jotka ei oikein istunutkaan eikä sopinut mulle, joten sain vaihtaa ne ja satuin löytämään Lanvinin hajuveden. Olin aika kauan himoinnut Lanvinin "Marry Me" tuoksua, mutta tämä "Rumeur 2" on todella valloittava myös! Se on nyt sitten mun.



 Ja sitten teille vielä kuva-arvoitusta...mikä tuossa kuvassa koristeleekaan, mistä mahtaa olla kyse? Se selviää seuraavissa postauksissa ;)

No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :