9.2.12

...Bye bye my dear collection

Mun huoneessa on meneillään suuret tyhjennystalkoot, sillä ollaan muuttamassa uuteen taloon noin 3 viikon kuluttua. Äiti sitten ilmoitti, että sen mielestä mun olisi aika luopua lapsuuden aikaisesta Coca cola -keräilystäni. Olen matkustanut paljon ja pienenä minä ja veljeni keksimme alkaa keräämään Coca cola -pulloja ja -tölkkejä eri maista. Ne oli molemmilla joskus aikoinaan siistissä rivissä kaapin hyllyillä, mutta nyt ne ovat monet vuodet keränneet pölyä pusseissa. Olen nähnyt niin paljon vaivaa kokoelman keräämiseen, että halusin ikuistaa rakkaan keräilyni ennen kuin joudun palakurkussa siitä luopumaan. Tässä muutama kuva ulkomaalaisista keräilyistäni.




Au revoir ma chère collection de Coca Cola ! 

No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :