13.3.12

...London, long time no see.

Mulla on ikävä matkustamista. Tänään kävin läpi kuvia Lontoon matkasta vuodelta 2010. Innostuin muokkaileen niistä osan ja samalla tajusin taas kuinka kiva kaupunki se on. Ehkä pian takaisin!

Ca me manque de voyager. Aujourd'hui, j'ai regardé des photos d'un voyage que j'ai fait avec mon chéri à Londres en 2010. J'ai eu envie de les retoucher un peu et je me suis bien amusée avec un logiciel de retouche que je viens de découvrir. Je dois dire que j'aime beaucoup cette ville, j'espère y retourner bientôt.










4 comments:

  1. Mielettömän kauniita kuvia ♥

    ReplyDelete
  2. Mä henkilökohtaisesti oon ihana ihaillut Lontoota ja kun pääsin käymään siellä 2009 niin rakastuin siihen paikkaan! Olin silloin kuukauden kielimatkalla ja opin kulkemaan ja muutkin asiat sieltä ja olen kerran käynyt ja haluan uudestaan! Joskus olisi todella ihanaa mennä pelkästään shoppailemaan Lontooseen jollakin tyttöporukalla :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lontoo on kyllä ihana paikka. Oon käynyt siellä ite pari kertaa, kerran pienenä ja tuolloin vuonna 2010 poikaystävän kanssa. Voisin niin kuvitella kans lähteväni sinne tyttöporukan kanssa, se vois olla niiin huippua :)

      Delete

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :