8.4.12

...Just life

Mietin tässä vain, että mun olisi taas aika todeta kuinka hemmetin hyvin asiat mulla on. Kunpa osaisin olla vieläkin onnellisempi ja oikean tuntea onnellisuuden koko kehossani. Olen aina sanonut, että pienetkin asiat tekevät minut onnelliseksi enkä halua unohtaa sitä. Viime aikoina olen saanut kokea paljon isojakin asioita, joten on todellakin aihetta olla onnellinen. On niin paljon asiaa mistä saan olla kiitollinen...minulla on työpaikka, valmistun ylioppilaaksi, saan näytellä ja matkustaa, minulla on säästöjä, koti, perhe, ystävät...vaikka mitä. 

Kaiken tämän lisäksi kaunis musiikki ja kuvat saavat pysähtymään ja sen jälkeen hymyn huulille. On hyvä olla. Huomenna taas aamulla töihin ja saatte lisää postausta Pariisista, alkaa varmaan kyllästyttämään, mutta haluan julkaistakin noita kuvia, kun niitä niin vaivalla otin. Ensi viikolla mulla on pääsykokeet ja on kamalaa tajuta, etten ole koskaan näytellyt ranskaksi, mutta tunne on tärkeämpi kuin sanat ja vaikken tiedä mitä he haluavat ja odottavat multa, aion mennä sinne ja tehdä parhaani. En mene ketään mielistelemään mutten myöskään ylpeänä sinne mene. Menen sinne omana itsenäni, Nicolena, ja aion näyttää monipuolista näyttelijäntyötäni heille tekemällä asioita, joita en ole koskaan kokeillut. Anteeksi, mutten vain osaa pelata varman päälle. Lupaan itselleni jo nyt, etten saa katua. 



No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :