14.5.12

...Following my heart

Mitäs jos vain menisin fiiliksen mukaan, hyppäisin tuntemattomaan ilman suunnitelmaa? Tekisin elämästäni haluamani seikkailun, eläisin joka sekunnin. Koska elämä on tehty elättäväksi, ei suoritettavaksi...

Voisin kadota, tulla takaisin, palata rakkaitteni luo. Mutta tiedän, että pian koittaa se hetki, mun on lähdettävä omilleni, tehdä uudestaan omat virheeni, opittava kantapään kautta. 

Elämä on täynnä mahdollisuuksia, enkä halua menettää niistä yhtäkään. 


Pieniä mietteitä tässä elämästä...olen tehnyt aika radikaaleja, mutta helpottavia päätöksiä ensi vuodesta :) Aion lähtee Ranskaan kuten jo suunniteltu, mutta mitä tekemään, sitä ei tiedä kukaan...Mun ei tarvitse mennä yliopistoon jos fiilis on toinen, haluan elää kokea matkustaa tuntea....teen sen itseni vuoksi. Oon vuosia sitten tajunnut, että maailma on avoin joten miksi en ottaisi ja lähtisi nyt taas? Mua ei millään tavalla edes pelota enkä tunne itseäni hulluksi, vaikka moni ei uskaltaisi tehdä asioita mitä mä teen ja mistä mä unelmoin...Tämä on mun elämäni. And i'm going to make the best of it.


Je veux vivre chaque seconde. Je veux faire de ma vie une aventure. Je veux partir sans revenir. Faire ce que je veux.

L'année prochaine je m'installerai en France comme prévu. Mais pour quoi faire, j'en ai aucune idée. Je ne stresse pas, si j'ai envie de partir ailleur ou voyager je le ferais. Je ne suis pas obligée de m'inscrire à la fac si je n'ai pas envie de ca. Vous pouvez dire que je suis folle mais je veux tout simplement profiter de la vie et vivre sans regret. Je veux vivre, découvrir, voyager, sentir...Je veux faire tout cela pour moi-même. Je n'ai même pas peur même si je sais qu'il y en a beaucoup qui n'oserait pas faire des choses pareilles ou des choses dont je rêve. Au final c'est ma vie et j'en ferais ce que je veux.





3 comments:

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :