22.5.12

...My new home

Nyt sain vihdoista viimein kauniin kelin innoittamana aikaiseksi ottaa kuvia meidän uudesta kodista. Ollaanhan täällä jo jonkin aikaa asuttukin...Mutta ihan kiva näyttää näin blogin kautta uutta kotia ja ystävät Ranskassakin näkevät millaisessa kodissa nykyään asustelen. Puutalo jo itsessään on niille niin jännä juttu :) Kämppä on tosiaan kolmikerroksinen ja kuvattavaa riittäisi yllin kyllin, mutta kuvasin vain osan, jotta saatte jotain ideaa tästä talosta. Omaa huonettani postailen sitten varmaan erikseen. Ja pakko sanoa, että tämä on kieltämättä aika unelma koti, ei ihmekään että vanhempani ihastuivat tähän heti!














Et voilà, ma nouvelle maison! J'ai pris quelques photos pour vous montrer où j'habite. Nous avons déménagé il y a quelques mois et je dois dire que j'aime beaucoup cette maison en bois. Mes parents ont bien choisi !

2 comments:

  1. Aivan IHANA! Can't wait to visit! :) toivottavasti pian. Ruokailuhuone mun suosikki - ihan unelma. Oon kade.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No näät sitten jos tuut mun juhliin! Ruokailuhuone on kanssa mun suosikki, siinä on paljon samaa kun mun vanhassa huoneessa, rakastan tollasia damask-kuvioisia tapetteja, kultasia peilejä ja kattokruunuja :D Ne on niin mun juttu!

      Delete

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :