15.9.12

...Hair products

Lisää hiuspostauksia, apua...

Sen jälkeen kun värjäsin hiukseni ensimmäistä kertaa eli alku kesästä, niin olen alkanut pitämään hiuksistani huolta aivan eri tavalla. Ennen mulle riitti ihan tavalliset kaupan hiustuotteet, mutta kampaajani kannustuksesta päätin hankkia ensimmäisen kunnon hoitoaineeni. Sen jälkeen mukaan tuli saman sarjan shampoo. Pari viikkoa sitten tein lisää uusia löytöjä, kun kävin ammattilaiskampaamoliikkeessä täällä Ranskassa kaverini kanssa, joka on siis itse kampaaja. Ostettiin mun hiuksiin värjäysaineet ja niillä siis värjättiin noi mun hiukset. Samalla hän kyseli käytänkö hopeeshampoota ja ilmoitin etten. Ei kauaa mietitty, kun käteeni tungettiin hopeeshampoo ja eikun kaikkien purkiloiden kanssa kassalle. Saatin myös kivat alennukset ;)

IMG_1163
Schwarzkopfin hopeashampoo. Sanotaanko, että säihkin tuotteen väriä (violetti), mutta toimii kuin unelma! Ranskassa tän hinta oli muistaakseni jotain yli kympin. Ihan kohtuu hintainen siis. Ja paremman värin lisäksi ekstrana tulee super pehmeät hiukset! Tykkään.
IMG_1155
Näillä mun hiukset värjättiin, hui! Toi vasemmanpuoleinen on sellaista sinertävää jauhetta ja oikeanpuolimmainen vaaleeta hajutonta nestettä. Niitä sitten vaan sekoitellaan...
IMG_1176.
Luottotuotteeni nykyisin. Ensinnäkin mulla on aina ollut ohkaiset hiukset ja vihdoinkin näillä tuotteilla saa tuuheutta aikaiseksi. Todella riittoisia, toimivia ja kaiken lisäksi pullot on syötävän ihania teksteineen! Ei käy suihkussa aika pitkäksi ;) Ikävä kyllä epäilen, että löydänkö näitä Ranskasta...Näidenkin hintaluokka siinä kympin paikkeilla, hintansa veroisia ehdottomasti!
IMG_1196.
Tuotteita, joita on tullut ostettua ystävien suosittelemina ja olen tykännyt! Got2b:n lakkaa olen käyttänyt jo useamman vuoden ajan. Riittävän pitävää arkikäyttöön ja suurena plussana hyvä tuoksu (sellainen vadelmamainen mielestäni). Klippoteketin kuivashampoo kotiutui luokseni vasta tänä kesänä, tähänkin tuotteeseen ollut tyytyväinen, vaikka epäilyt olivat suuret sillä hiukseni ovat todella helposti rasvoittuvaa sorttia. Toimii, mutta tuntuu että tuotetta pitää laittaa hiuksiin aika paljon...:/ Toisaalta näppärä hätätilanteessa ja tuoksuukin mukavalta! Ja antaa volyymia ;)



2 comments:

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :