3.9.12

...Le Pal

Lupasin kertoilla viikon tapahtumia tälleen vähän jälkikäteen. Kiireistä oli, sanotaanko että maanantai, tiistai ja keskiviikko menivät Saint Etiennessä ravaamiseen (kämppä, pankki, puhelin hoitamista...) ja torstaina aamulla lähdettiin Lyoniin ja siellä vietettiin päivä chillaillen ja ilta juhlien! Perjantaina yliopistolle kirjautumaan,  kotiin tulostamaan miljoonat paperit ja lomakkeet ja illalla taas juhlimaan. Sitten lauantaina kappas herätys klo 06.00 ja lähdetään viettämään päivää huvipuistoon (siitä tämän postauksen nimikin..)! Jordane pyysi mua tulemaan, epäröin hetken kun ajattelin, että olisi kiva nukkuakin mutta enhän voinut olla tulematta ;) Lähdettiin meiltä puol 8 aikaa ajamaan ja otettii kaverit kyytiin ja päästiin paikalle kymmenen  jälkeen. Ihan hyvä matka siis sinne...Liput ei olleet kalliit mun mielestä, 22 euroa maksoivat. Laitteet oli aika samantyyppisiä kuin esimerkiksi Särkässä, mutta osa ehkä vähän vanhempia. Jonot oli joka laitteeseen vähintään 30 minsaa...ja en tiedä mikä mulla oli, mutta olin aivan jäässä kun oli joku 13 astetta, päällä toppi, pitkähihanen, kaksi villapaitaa ja bleiseri. Laitoin lopuks vielä fleecen kaiken päälle, olin ihan jääpalikkana! :D
Siellä mun lempilaite oli sellanen Twist, se on vuoristorata, joka on sellainen vaunu ja ne vaunut itessäänkin pyörii! Se oli ihan hullu! Ne laitteet oli kyllä vähän tylsiä mun hurjapäiseen makuuni, tykkäsin enemmän eläinpuiston puolesta. Se oli todella todella laaja ja "kattava". Suosittelen jos eksytte keskelle Ranskaa ;) 

Tä oli vähän niinku Tukkijoki! Ja vesi lentää
Onkohan otsolla kaikki kunnossa?
Rapsutusta?
Merileijona :D








Oltiin huvipuistossa seitsemään asti ja sitten kiiren vilkkaa takaisin päin, minä ja Jordane lähettiin sitten muiden kavereiden kanssa sellaseen baari/syömispaikkaan, siellä ei ollut ketään muita kun meidän lössi. Syötiin pizzat siellä (neljän juuston pizza pysyy yhä mun lempparina!) ja juteltiin niitä näitä. Ja juotiin, kuten aina tolla porukalla lauantai-iltaisin. Pojat tilas kaikille jotkut ihme shotit ne haisi ihan oudolle, enkä tajunnu mitenkään mikä se oli ja join sen ja sit selvisi, että siinä oli tabascoa! Jee tabasco shotteja! Mutta ei ees ollu hirveen pahaa :) Mun hostserkku oli tullut Perusta takaisin ja se maistatti mulle perulaista alkoholia ja opetti miten ne sitä juo. Mielenkiintoista kulttuuriseikkailua! Sitten keskiyön jälkeen suunnattiin juhliin, ihanaa kuinka  sieltä löytyi taas tuttuja naamoja! Aika meni hurjan nopeesti, en ees tajunnut että kello oli viisi kun vasta katoin ekaa kertaa kelloa kotona!

On se neiti vaan onnellinen täällä :)

No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :