8.11.12

...And that's who I am

Haluaisin osata soittaa pianoa..
Esimerkiksi eilen kaverit katsoivat puhelintani ja totesivat, että mä kyllä kuvaan sitten ihan kaiken...
Jos haluan jotain, oon valmis tekeen hirveesti duunia sen eteen.
Monelle laheisemmallekin kaverille on tullut yllätyksenä, että käytän piilareita!
Oon niin tunnettu mun raikuvasta, erittäin omaperäisestä naurustani...
Vesi on ehdottomasti mun lempi elementti
Ranskassa mulla ei ole pyörää, mutta viime kesä meni pyöraillessä...Rentouttavaa.
Istua autossa, katsella maisemia, kuunnella musiikkia, keskustella. Pisin automatka mulla on Saksasta Suomeen!
Mut pystyyn usein bongaamaan vaipuneena syville omiin ajatuksiini...
Oon aina haaveillut voivanu sanoa näin...Mutta kun asun Ranskassa ja puhun ranskaa joka päivä, opiskelen englantia yliopistossa ja suomi on äidinkieleni...kai sitä voi pikkuhiljaa alkaa pitää itseänsä monikielisenä!
Rakastan haleja...kaikenlaisia sellaisia
Tämän takia mm. monilla opettajilla on oikeus vihata mua. Kyseenalaistan aivan kaiken.
Mua kiinnostaa sata kertaa enemmän se, mitä ihmisen sisällä on, kuin se aina niin paljon puhuttu ulkokuori.
En haaveile rahasta ja mammonasta, mut haluan olla "successful in my own life" :)

No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :