28.1.13

...Black and White

En tajua edes itsekään, että en ole kuukauteen saanut mitään kirjoitetuksi blogiin...Mun jouluisen Suomi matkan jälkeen mulla yhtäkkiä vaan loppui aika. Piti päntätä tentteihin, nähdä kavereita, ja viikonloputkin olivat ilman omaa aikaa. Tuntuu ainakin, että on tullut taas elettyä. Oon saattanut helposti viettää viikon kirjautumatta Facebookiin (tai no okei, ehkä oon kerran käynyt nopeeta, mutta that's it. Toisaalta tä on tehnyt mulle hyvää. Mulla odottaa koneella hirmuinen määrä kuvia muokattavaksi ja niitä sitten laittelen pikkuhiljaa tänne bloginkin puolelle, better late than never ! (tai, il vaut mieux tard que jamais...niinkuin täällä Ranskassa sanotaan) Toivon hurjasti, että kaikilla on ollut aivan mahtava vuoden ensimmäinen kuukausi! Itse ainakin olen nauttinut...:) Nyt sitten mustavalkoisten kuvien maailmaan, arkistoiden kätköistä...(ja kyllä, kaikki omasta nassusta, tosi omaperäistä..)

IMG_0070. IMG_8847. IMG_0519. IMG_1216. IMG_2398. IMG_2401. k2. meikki1. IMG_7802.

4 comments:

  1. Tu fais la belle mais tu as grossis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oui. Ca te dérange tant que ca ? :)

      Delete
  2. Et faut que ton copain arrête de faire le mec "trop famous" en cours il est juste trop ridicule, un mec qui viens pour rien à la fac ça me fait juste trop pitié .... et il est pas très très beau, c'est juste un conseil pour toi petite étrangère :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merci pour tes conseils mais je crois que je suis assez grande pour savoir ce que je fais et avec qui je sors. Je connais mon copain mieux que toi (tu ne semble même pas le connaître du tout...) et j'ai trouvé mon bonheur à ses côtés :)

      Delete

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :