20.2.13

...Fruits!

Nyt on meneillään kolmas viikko kun mulla vasen käsi ja oikea jalka tukipaketeissa ja pari viikkoa on ollut kipsi oikeassa kädessä. Liikunta on siis tässä elämäntilassa lähes mahdotonta ja se on ollut aika kova pala purtavaksi, kun olin alkuvuodesta alkanut jo saanut sovitettua aikataulut niin, että pystyin käymään säännöllisesti yliopiston urheilutunneilla ja olin siitä aivan innoissani. Vielä parisen viikkoa ja sitten päästään pikkuhiljaa takaisin urheilun pariin. Nyt oon alkanut jo kävelemään pidempiä matkoja ja tällä viikolla olen päässyt takaisin teatteriin! Olin sen jälkeen ihan rikki, mutta se oli kyllä kaiken sen kivun ja säryn arvoista. Joka tapauksessa nyt kun en voi urheilla kuten ennen, on mulle tullut tavallista kamalempi hinku kaikkia hedelmiä ja vihanneksia kohtaan. Syön hedelmiä yleensä päivittäin, mutta nyt halusin ostaa hirveesti kaikkee kaupasta; kiwiä, mansikoita, mandarineja, appelsiineja, banaaneja...oon niitä sitten syönyt himooni. Ostin myös sellaisia eksoottisia hedelmiä, grenade, mutten tiedä vielä miksi niitä suomeksi kutsutaan? Pitää selvitellä ja laittaa vaikka kuvaa! Mutta ihanaa kun kerrankin on niin päin, että tulee suuri hedelmähimo eikä esimerkiksi karkkihimo...Mistäköhän  johtuu moinen? ;) Toivottavasti jatkuu näin...

Picasa
kuvat: weheartit.com
Onko kehenkään muuhun iskenyt hedelmähimo?

2 comments:

  1. Kiwi taitaa olla suomeksi kiivi ja grenade granaattiomena ;) Hyvä kun alat jo parantua! Kaikkea hyvää ja ihanaa keväät jatkoa sulle :) Pus! Ps. Mun kälyssä on jotain tosi samaa kun sussa, niin ulkonäössä kun luonteessa. Ehkä mää senkin kanssa vielä lähen liftaileen hetken mielijohteesta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha no joo totta kiivihan se suomeks taitaa olla...hups :) Joo siis oon aina luullu etta grenadine on granaattiomena suomeks ja sit yhtakkia mulle tuodaan naaman eteen hedelma joka onkin grenade? Sanat muistuttaa toisiaan niin paljon, etta ne on saanut mun paan ihan sekaisin :)

      Aijaa janna kuulla, oon aina miettinyt etta oon niin omanlainen ettei toista samantapaista ookaa ;) Kokeile ihmeessa, life is an adventure! Bisous :)

      Delete

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :