21.3.13

...Barcelona : Attaque Pigeons

Lupaan, että tämä on viimeinen Barceloona postaus...oon täällä hetkellä yliopistolla ja mun pitäisi lukea espanjaa koska tentti on jo huomenna, mutta paljon mieluummin laitan kuvia blogiin! Multa jää nyt hirveesti kuvia Barceloonasta julkaisematta, mutta kun en millään ehdi kirjoittelemaan enempää blogiin niin tyydytään nyt sitten tähän...:) Ehkä joitain kuvia julkaisen sitten muissa yhteyksissä.

Tässä olisi nyt sitten kuvasaalista PULUISTA. Niitä oli ihan tajuton määrä keskustassa ja totta kai mun oli pakko päästä leikkimään kameralla...En ole koskaan aikaisemmin ottanut linnuista kuvia, mutta mun mielestä noista tuli ihan kivoja! Kyllä mun uusi objektiivi vaan toimii monessa tilanteessa ;)


IMG_4221 IMG_4249 IMG_4267 IMG_4271 IMG_4277 IMG_4282 IMG_4287 IMG_4331 IMG_4335 IMG_4362 IMG_4382

Ja vielä yksi kuva itse matkustajista...Matthiksesta tuli napattua kuvia, mutta tä taitaa olla yksi ainoa missä itsekin olen...Pitää opettaa sille mun kameran käyttö niin saan itselleni personal valokuvaajan ;)


IMG_4197.lov

No comments:

Post a Comment

Kommenttia, kritiikkiä, parannusehdotuksia, terveisiä:

Merci de m'écrire un petit mot :